Το Παιχνίδι του Καλαμαριού, το υπερδημοφιλές κορεατικό δράμα που έχει αναδειχθεί ως η μεγαλύτερη επιτυχία του Netflix μέχρι στιγμής, από ό,τι φαίνεται και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της πλατφόρμας streaming ετοιμάζεται για εισπρακτικό ρεκόρ. Πιο συγκεκριμένα, το Netflix πλήρωσε 21,4 εκατομμύρια δολάρια για τα εννέα επεισόδια της σειράς που έκανε πρεμιέρα πριν από τέσσερις εβδομάδες και υπολογίζεται ότι πρόκειται να λάβει πάνω από 40 φορές το ποσό που ξόδεψε για αυτήν. Σύμφωνα με το Bloomberg που διέρρευσε εμπιστευτικές πληροφορίες, τα έσοδα ως “αξία αντίκτυπου” θα ανέλθουν περίπου στα 891 εκατ. δολάρια βάσει των στοιχείων που προκύπτουν από τις θεάσεις των συνδρομητών και τον τρόπο με τον οποίο εξαργυρώνονται από την πλατφόρμα streaming. 

Η άμεση αντίδραση του Netflix

Μέχρι στιγμής, το Netflix αρνείται να επιβεβαιώσει, να διαψεύσει ή έστω να σχολιάσει τις παραπάνω πληροφορίες. Ωστόσο, δικηγόρος που το εκπροσωπεί έχει ήδη προβεί σε δηλώσεις που επισημαίνουν ότι ήταν απρέπεια του Bloomberg να δημοσιεύσει απόρρητα δεδομένα από έγγραφα που ανήκουν στην πλατφόρμα. 

Παράλληλα, την περασμένη Παρασκευή, το Netflix απέλυσε έναν υπάλληλο που παραδέχτηκε ότι κατέβασε εσωτερικά δεδομένα και τα μοιράστηκε με τρίτο κόσμο εκτός εταιρείας, κάτι που αποτελεί παραβίαση της πολιτικής δεδομένων του. Οι πληροφορίες περιελάμβαναν οικονομικά στοιχεία για το “Squid Game” και το stand-up σόου του Dave Chappelle, The Closer για το οποίο το Netflix φέρεται να πλήρωσε 24,1 εκατ. δολάρια. Θυμίζουμε ότι η εν λόγω έκτακτη εκπομπή είχε κατακεραυνωθεί από τους κριτικούς που δυσανασχέτησαν για τα ομοφοβικά και τρανσφοβικά σχόλια του Chappelle και αποτελεί αιτία για την επικείμενη προγραμματισμένη στάση εργασίας των εργαζομένων στις 20 Οκτωβρίου. 

Το ασύλληπτο ρεκόρ του Squid Game

Μέσα σε 23 ημέρες που μεσολάβησαν από το ντεμπούτο του Squid Game στις 17 Σεπτεμβρίου, 132 εκατ. νοικοκυριά του Netflix παρακολούθησαν τουλάχιστον δύο λεπτά της σειράς, όπως μεταδίδει το Bloomberg. Περίπου το 89% αυτών παρακολούθησε τουλάχιστον 75 λεπτά (δηλαδή περισσότερο από ένα επεισόδιο) και το 66% – δηλ. 87 εκατ. περίπου – ολοκλήρωσε τη σειρά μέσα στις πρώτες 23 ημέρες από την κυκλοφορία της. Συνολικά, οι χρήστες του Netflix αφιέρωσαν πάνω από 1,4 δισ. ώρες στο Squid Game μέσα σε αυτές τις ημέρες. 

Στο Squid Game, που διαδραματίζεται στη σύγχρονη Νότια Κορέα, 456 υπερχρεωμένοι τύποι συμμετέχουν σε θανατηφόρα παιδικά παιχνίδια μυστηριώδους προέλευσης και έρχονται αντιμέτωποι ο ένας με τον άλλον για να κερδίσουν το χρηματικό έπαθλο των 45,6 δισ. γουόν (περίπου 38,5 εκατ. δολάρια).

Ο δημιουργός και σκηνοθέτης του Squid Game, Hwang Dong-hyuk εξήγησε ότι σκοπός του ήταν η σειρά να αναδείξει το αυξανόμενο χάσμα πλούτου στο σύγχρονο κόσμο. “Ήθελα να γράψω μία ιστορία που ήταν μία αλληγορία ή ένας μύθος για τη σύγχρονη καπιταλιστική κοινωνία, κάτι που απεικονίζει έναν ακραίο ανταγωνισμό, κάπως σαν τον ακραίο ανταγωνισμό της ζωής”, δήλωσε σε συνέντευξή του στο Variety τον περασμένο μήνα.