Σε αντίθεση με την τηλεοπτική σειρά, στην οποία οι πιθανότητες είναι ζωή ή θάνατος, το χειρότερο σενάριο για αυτό τον διαγωνισμό με τη συμμετοχή 456 παικτών είναι να αποχωρήσει κάποιος χωρίς τα κέρδη των 4,56 εκατομμυρίων δολαρίων (4,37 εκατομμυρίων ευρώ), για τα οποία η Netflix ισχυρίζεται ότι είναι το μεγαλυτερο χρηματικό έπαθλο εκπομπής ριάλιτι στην ιστορία της τηλεόρασης.

Το “Squid Game” έγινε η τηλεοπτική σειρά του Netflix με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση, όταν άρχισε να προβάλλεται τον Σεπτέμβριο του 2021 αφηγούμενη την ιστορία διαγωνιζόμενων που υπέφεραν από έλλειψη ρευστού χρήματος και συμμετείχαν σε παιδικά παιχνίδια, έχοντας μια ευκαιρία να κερδίσουν οικονομικά ποσά, που θα άλλαζαν τη ζωή τους.

Η πρώτη σεζόν του Squid Game κατέχει το ρεκόρ της πιο δημοφιλούς σειράς του Netflix όλων των εποχών με περισσότερες από 1,65 δισεκατομμύρια ώρες τηλεθέασης στις πρώτες 28 ημέρες, όπως ανακοίνωσε η εταιρία.

Ο διαγωνισμός ριάλιτι των δέκα επεισοδίων θα περιλαμβάνει παιχνίδια εμπνευσμένα από το αρχικό σόου, όπως επίσης και νέες προσθήκες, σύμφωνα με τη Netflix.

Η Mr Beast, από τους κορυφαίους δημιουργους του YouTube στις ΗΠΑ, υλοποίησε μία ιδέα βασισμένη στη σειρά αυτή χρησιμοποιώντας παιγνίδια της νοτιοκορεατικής τηλεοπτικής σειράς, όπως το “Red Light, Green Light”. Δεν συμπεριέλαβε τη διάσταση του θανάτου, όμως προσάρμοσε μια συσκευή και στους 456 παίκτες που μιμείται έναν πυροβολισμό όταν ένας παίχτης αποκλείεται από το παιχνίδι.

Το ριάλιτι σόου της Netflix θα κινηματογραφηθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο και για την ώρα επιλέγει μόνο παίκτες που μιλούν αγγλικά. Η ανακοίνωση έγινε λίγες ημέρες μετά την ανανέωση της τηλεοπτικής σειράς, για μία δεύτερη τηλεοπτική σεζόν.