Περισσότεροι από 7.000 θεατές όλων των ηλικιών παρακολούθησαν στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά το Πρόγραμμα «Δημιουργία και καθιέρωση στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά του Φεστιβάλ «Η δυναμική του Ελληνικού Λόγου στο Θέατρο» (2018-2020).

To πρόγραμμα πραγματοποιείται στη διάρκεια τριών μηνών (Μάρτιος –Απρίλιος – Μάϊος) και ολοκληρώνεται με παραστάσεις και θεατρικά αναλόγια ανοιχτό στο κοινό με ελεύθερη είσοδο.

«Αυλή των Θαυμάτων» «Αυλή των Θαυμάτων»

Από τη Δευτέρα 7 Μαΐου έως τη Πέμπτη 31 Μαΐου, το κοινό μπορεί να δει τις παραστάσεις των τριών έργων μέσω των οποίων υλοποιήθηκε το πρόγραμμα – «Αυλή των Θαυμάτων» του Ιάκωβου Καμπανέλλη σε σκηνοθεσία Κοραή Δαμάτη, το «Ενυδρείο» του Κώστα Μουρσελά, σε σκηνοθεσία Άσπας Τομπούλη και την «Πείνα», ένα σύγχρονο έργο του συγγραφέα Χαράλαμπου Γιάννου σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Λάσκαρη– αλλα και θεατρικά αναλόγια τα οποία παρουσιάζονται για πρώτη φορά.

«Πείνα» «Πείνα»

Θυμίζουμε ότι Πρόγραμμα «Δημιουργία και καθιέρωση στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά του Φεστιβάλ «Η δυναμική του Ελληνικού Λόγου στο Θέατρο» (2018-2020), είχε στόχο την γνωριμία και την εξοικείωση με τη θεατρική πράξη μέσα από ανοιχτές πρόβες και όχημα τρία σύγχρονα έργα σημαντικών Ελλήνων συγγραφέων: Αυλή των Θαυμάτων του Ιάκωβου Καμπανέλλη σε σκηνοθεσία Κοραή Δαμάτη, το Ενυδρείο του Κώστα Μουρσελά, σε σκηνοθεσία Άσπας Τομπούλη. και την Πείνα, ένα σύγχρονο έργο του συγγραφέα Χαράλαμπου Γιάννου σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Λάσκαρη.

«Ενυδρείο»«Ενυδρείο»

Μαθητές, εκπαιδευτικοί και ενήλικες παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον το «χτίσιμο» μιας θεατρικής παράστασης , μυήθηκαν στα μυστικά του ανεβάσματος ενός έργου, συνομίλησαν με τους συντελεστές , ανακάλυψαν τον μηχανισμό της θεατρικής πράξης εκ των έσω, μπήκαν εντέλει στα άδυτα του θεάτρου με συνοδοιπόρους συγγραφείς, σκηνοθέτες, ηθοποιούς, σκηνογράφους, ενδυματολόγους, φωτιστές.

Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά χάρη στο τριετές Πρόγραμμα «Δημιουργία και καθιέρωση στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά του Φεστιβάλ «Η δυναμική του Ελληνικού Λόγου στο Θέατρο» (2018-2020), επιμένοντας σε μια κοινωνική πολιτική η οποία θέλει ένα θέατρο ανοιχτό στην κοινωνία, στον πολίτη της ευρύτερης περιφέρειας του και όχι μόνο, άνοιξε τις πόρτες του στο μεγάλο κοινό κάθε ηλικίας , κάνοντας ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα για τη θεατρική εκπαίδευση.

Γιατί για το ΔΘΠ και τον καλλιτεχνικό διευθυντή Νίκο Διαμαντή, κοινωνία και πολιτισμός είναι αναγκαίο να συμπορεύονται.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ

Η Αυλή των θαυμάτων  του  Ιάκωβου Καμπανέλη σε σκηνοθεσία Κοραή Δαμάτη

 7 , 8, 9, 10 ΚΑΙ 11  Μαΐου 10.00 & 12.00

Η εμβληματική ηθογραφία του Ιάκωβου Καμπανέλλη, 60 χρόνια μετά, θα μας μιλήσει και πάλι «για τον Έλληνα του τόπου του και του καιρού του» φράση που χρησιμοποίησε ο ίδιος στο σημείωμα της πρώτης θρυλικής παράστασης του έργου στο Θέατρο Τέχνης. Και αυτό που έχει να μας πει, μας αφορά ακόμα.

Ενυδρείο του Κώστα Μουρσελά σκηνοθεσία Άσπα Τομπούλη

24,25, 29, 30 ΚΑΙ 31  Μαΐου  10.00 & 12.00

Άνθρωποι μεθυσμένοι από την οσμή του χρήματος, θυσιάζουν την ευτυχία και τις ουσιαστικές τους ανάγκες προκειμένου να ζήσουν μια οικονομικά άνετη ζωή. Μοιάζουν με ψάρια που κολυμπούν στα ασφαλή νερά μιας γυάλινης φυλακής, κοιτάζοντας τη ζωή να περνά από μπροστά τους. Κάποιοι προσπαθούν να αποδράσουν· άλλοι εγκαταλείπουν, άλλοι τα καταφέρνουν. Κάθε ένας θα πληρώσει το δικό του τίμημα. Μπορεί η ηθική διάβρωση και ο συμβιβασμός να κατατρύχουν τους ήρωες, όμως η τιμιότητα και οι αληθινές αξίες πάντα θα στέκονται στην αντικρινή όχθη έτοιμες να υποδεχθούν αυτόν που θα κατορθώσει να βγει από το ενυδρείο του.

Πείνα του Χαράλαμπου Γιάννου (βραβευμένο από το ΥΠΠΟ) σκηνοθεσία Βαγγέλη Λάσκαρη

13 , 14, 15, 16 ΚΑΙ 17 Μαΐου  10.00 & 12.00

Όλα ξεκινούν, όταν οι γονείς ανησυχούν ότι το παιδί τους έχει μετατραπεί σε ψυχοπαθή. Η μητέρα φαίνεται να εκφράζει μία απεγνωσμένη ανάγκη για αγάπη και συμπόνια, ενώ ο πατέρας μοιάζει πιο αιχμηρός και κάθετος. Η απόφασή του να αφήσουν τα πράγματα πιο χαλαρά όσον αφορά τη φροντίδα του προβληματικού παιδιού τους, οδηγεί σε μια  αλληλουχία ατυχών καταστάσεων, μέσα στις οποίες η οικογένεια κάνει όλες τις λάθος επιλογές. Η τραγικότητα και το χιούμορ εναλλάσσονται με καταιγιστικούς ρυθμούς, δημιουργώντας μία ατμόσφαιρα γεμάτη παραδοξότητα. Ποιος είναι πραγματικά ψυχοπαθής;

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ( ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ) 

Σκηνικά-Κοστούμια: Λίλη Πεζανού/ Φωτισμοί: Άννα Σμπώκου/ Μουσική: Νίκος Βασιλείου

Συμμετέχουν οι ηθοποιοί: Γιαννακόπουλος Σταύρος, Καβουκίδου Μαρία,  Καλαϊτζής Στέλιος

Κυπριανού Άρης,  Μοσχολιδάκης Περικλής, Οικονομοπούλου Νατάσα, Παπαδοκωνσταντάκης Μάρκος,  Σκαρλάτου Τζένη, Τσόγκα Κοραλία,  Φώτα Βικτώρια

ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ  ΣΤΙΣ 21 ΚΑΙ 22 ΜΑΙΟΥ

Στο πλαίσιο του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί ένα διήμερο ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ  ΣΤΙΣ 21 ΚΑΙ 22 ΜΑΙΟΥ με έργα ελλήνων θεατρικών συγγραφέων τα οποία σκηνοθετούν νέοι σκηνοθέτες.

21 Μαΐου/17.15 – Κεντρική Σκηνή

…Και Ιουλιέττα του Άκη Δήμου

Ο Ρωμαίος πέθανε. Εκείνη βυθισμένη στη θλίψη της κάθεται στη μπερζέρα του σαλονιού με πόδια γυμνά και στα χέρια τα ιερά γράμματα του αγαπημένου της. Κάπου κάπου τα ξεφυλλίζει. Άλλοτε μονολογεί. Περιμένει στωικά να περάσει ο χρόνος, να γλυκάνει ο πόνος και μέσα από τα βάθη της απελπισίας να σφιχταγκαλιάσει ξανά, δίχως σώμα, μονάχα με την ψυχή, εκείνη την ύπαρξη που κάποτε παράφορα ερωτεύθηκε.

Συντελεστές Σκηνοθεσία: Ηλίας Φλωράκης/ Πρωτότυπη Μουσική: Τάσος Σωτηράκης/ Συμμετέχουν οι ηθοποιοί: Ανδρονίκη Αβδελιώτη, Αγγελική-Ειρήνη Μήτση, Λία Τσάνα, Νικόλας Μίχας / Διάρκεια: 45’

18.30 – Κεντρική Σκηνή /Σε πρώτη παρουσίαση

Τρούφα της Φραντζέσκας Α. Γιαννακού

«Καλά, έχει τόση αξία ο άνθρωπος;»

«Μετά το Ολοκαύτωμα γίναμε όλοι αθώοι.»

Ένα σταυροδρόμι.  Ένας κόσμος σε μετάβαση.  Ένας τόπος ορίων. Σ’ αυτόν τον κεντρικό άξονα ο άνθρωπος-καθρέπτης, ο άνθρωπος-προϊστάμενος, ο άνθρωπος-παπαγάλος και άλλοι καρναβαλιστές, ένα συλλογικό και ακαθόριστο «εμείς», προσπαθούν να κατανοήσουν, να προστατευθούν, να αυτοκαθορισθούν.  Άνθρωποι καθημερινοί, περισσευούμενοι αναζητούν, ακίνητοι, ένα αποκούμπι, μία διέξοδο.  Ταυτόχρονα ένας Λουδοβίκος προσπαθεί ν’ αρωματίσει τον χώρο του, οι κουδουνοφόροι απομακρύνονται με ρυθμικά βήματα, ενώ οι μετανάστες περπατούν αενάως σ’ έναν τόπο προσωρινό, που δεν αποτυπώνεται στον χάρτη.

Ακινησία και κίνηση, καρναβαλικό γέλιο και πηγαίο γέλιο θα ταυτισθούν για μία φευγαλέα στιγμή σ’ ένα όνομα:  Ανθή/Φουλ.

«Είμαστε ακόμη στην αρχή.  Σε μια αρχή, που θα αποκτήσει κάποτε ένα όνομα».

Συντελεστές Σκηνοθεσία – Μουσική επιμέλεια: Μαυραγάνη Γεωργία

Συμμετέχουν οι ηθοποιοί:  Αγαπίου Νέδη, Αποσκίτης Γιάννης, Ασπρομάλλη Ευδοκία, Γεωργοσοπούλου Ναταλία, Κολιάκη Ελίνα, Κοντογιώργης Φίλιππος, Κούρου Λυδία, Λιαρόπουλος Παναγιώτης, Λιονάκης Νεκτάριος, Λούβαρη Άννα-Λούνα, Λυσανδρόπουλος Θανάσης, Μητσιόπουλος Χάρης, Μπίμης Τάσος, Νάστος Δημήτρης, Νικολάου Αλεξάνδρα, Νικολάου Σταυρούλα, Ομορεγκιέ-Νεάνθη Δανάη, Πάντου Φιλιώ, Παπούλια Μαρίνα, Ροδοπούλου Σύνθια, Σαχινιάν Ναρόντ, Σιώζος, Κωνσταντίνος, Τζίτζης Σίμος, Φραγγεδάκη Μαρία

Διάρκεια: 35’ 

19.30 – Κεντρική Σκηνή/ Σε πρώτη παρουσίαση

Πόσα ζώα χωράει ένας άνθρωπος;! του Τσιμάρα Τζανάτου  

Ένα δωμάτιο, ένας Άνθρωπος, μία Κατσαρίδα και μια Γάτα. Η αρχή ενός φιλοσοφικού διαλόγου, χωρίς τέλος. Οι ήρωες μπλέκονται σε μία σειρά καταστάσεων με τέτοια σφοδρότητα, που το ξε-μπλέξιμο μοιάζει πλέον αδύνατο. Η ταυτότητα αμφισβητείται, η αίσθηση της λογικής χάνεται και οι σταθερές που οικοδομούν την κοινωνία και τον άνθρωπο, τίθενται στο μικροσκόπιο. Τι σημαίνουν έννοιες όπως «αλήθεια» και σεξουαλικότητα,  τί είναι η γλώσσα, ποιά η θέση του ανθρώπου μέσα στο περιβάλλον του και ποιές οι  προθέσεις του απέναντί του; Αυτά αναρωτιούνται οι ήρωες και μαζί τους οι θεατές. Το έργο ακολουθεί τη ροή του συνειρμού και το παιχνίδισμα του ονείρου, με άφθονο χιούμορ αλλά και δόσεις μελαγχολίας, καθιστώντας το έργο μία ιδιαίτερη, σουρεαλιστική κωμωδία.

Συντελεστές: Σκηνοθεσία: Θοδωρής Βουρνάς/Βοηθός σκηνοθέτη: Λυδία Τριγώνη

Βίντεο: Γιώργος Τσιρογιάννης

Συμμετέχουν οι ηθοποιοί: Στέλιος Γιαννακός, Μάριος Ραμμός, Νίκος Βατικιώτης

Διάρκεια: 60’

21.00 – Φουαγιέ Α’ / Σε πρώτη παρουσίαση

Λο  των Αλέκου Λούντζη και Αναστασίας Μητροπάνου

Ένα «διπλό» κορίτσι (Λο) που είναι παίκτης και παίγνιο ταυτοχρόνως, που χρησιμοποιεί τα όπλα της την ίδια στιγμή που τα ανακαλύπτει. Η αφήγηση μιας ακόμη «χρυσής εποχής» ως απόλυτο άλλοθι. Τα λύτρα της καλλιτεχνικής ταυτότητας και μία ιστορία εξουσίας με μιμητές, χωρίς ιδιοφυία. Ο θίασος προσφέρει στο κοινό μια αδιανόητη ψυχρολουσία, τέτοια που «λίγο μυαλό να είχαν, θα τη μοσχοπουλούσαν». Η ανταρσία γίνεται εν πλω, με τους επιβάτες στο καράβι. Η προϊστορία του ναυαγίου είναι μοιρασμένη σε ανθρώπους και σε δομές που τους υπερβαίνουν, επιπλέει στον αφρό. Η επαναφορά στην «τάξη» δεν θα μπορούσε να είναι αναίμακτη. Η παράσταση, όμως, πάντα ανεβαίνει, έστω και αν χρειαστεί να λυθεί ή να κοπεί από τη ρίζα κάθε «τεχνικό πρόβλημα». Η σκηνική πράξη διαθλάται πάνω στις ραφές που κρατάνε ενιαίο το σινάφι, κάθε σινάφι. Όσο πλησιάζεις πιο κοντά τόσο περισσότερο μοιάζει με γκέτο· για τους έξω οι μέσα είναι πάντα επικίνδυνοι, και για τους μέσα οι έξω είναι πάντα κυνηγοί.

Συντελεστές: Σκηνοθεσία: Θωμάς Βελισσάρης Μουσική: Μίνως Μάτσας

Ενδυματολογική – Σκηνογραφική Επιμέλεια: Τατιάνα Νικολαϊδου

Βοηθός Σκηνοθέτη: Μάρω Καραγεώργου Βοηθός Μ. Μάτσα: Δήμητρα Αγραφιώτη

Συμμετέχουν οι ηθοποιοί:

Αδριανός Γκάτσος, Θωμάς Βελισσάρης, Γιάννης Ναβραζίδης, Αντώνης Πριμηκύρης, Μελισσάνθη Ρεγκούκου, Μυρτώ Σαρρή

Διάρκεια: 70’

22 Μαΐου/17.00 – Κεντρική Σκηνή

Θεατές του Μάριου Ποντίκα

Δύο συνεχόμενα δωμάτια ενός θλιβερού ξενοδοχείου. Δύο διαφορετικές σχέσεις ανθρώπων. Στην πρώτη περίπτωση ένα ζευγάρι εξαθλιωμένο και εξόριστο από τη ζωή οδηγείται συνειδητά στο θάνατο. Στη δεύτερη, ένα παράνομο ζευγάρι ενός άνεργου ηδονοβλεψία και μιας νοσοκόμας με παιδιά, σχολιάζουν το διπλό θάνατο σαν άλλο ένα ειδησεογραφικό γεγονός, σαν μία ακόμα ταινία στο σινεμά ή ακόμα χειρότερα σαν μια θεατρική παράσταση.

Ο Ποντίκας μέσα από το έργο του φαίνεται να σχολιάζει την ίδια την τέχνη του θεάτρου, κάνοντας το θεατή να συνειδητοποιήσει ότι δεν αποτελεί τίποτα περισσότερο από έναν ακόμα ηδονοβλεψία, που δέχεται εξίσου παθητικά τα δρώμενα επί σκηνής.

Συντελεστές:  Σκηνοθεσία: Κώστας Μπακούρης, Βοηθός Σκηνοθέτη: Sonia Agazzi

Σκηνικά-Κοστούμια: Κασσιανή Λεοντιάδου

Συμμετέχουν οι ηθοποιοί: Ηλίας Γεωργαθανασόπουλος, Γιάννης Κόλιας, Κατερίνα Κουφοπούλου, Γιώργος Κωνσταντίνου, Παντελία Τζαγκαράκη

Διάρκεια: 70’

 

18.30 – Κεντρική Σκηνή  /Πρώτη παρουσίαση

ειδικά γραμμένο για το Φεστιβάλ Νεοελληνικού έργου του ΔΘΠ

 (Α) βεβαιότητες της Νίνας Ράπη

Η Έλσα, ο Σίμος, η Σία, ο Άρης: χαρακτήρες καθημερινοί οι οποίοι ξετυλίγουν μπροστά μας το νήμα της ζωής τους. Ζωές ιδιαίτερες και μοναδικές, ζωές με ένα σκοπό αλλά και ζωές εξαρτημένες, τρωτές, αβέβαιες. Τα δύο ζευγάρια του έργου προσπαθούν να επικοινωνήσουν, να εξωτερικεύσουν τα συναισθήματά τους, να ελευθερωθούν από τις αβεβαιότητές τους. Τα πρόσωπα στην καθημερινότητά τους έρχονται αντιμέτωπα με δυσκολίες, απογοητεύσεις, αληθινές στιγμές, τον έρωτα. Κάποια από αυτά αφήνονται να παρασυρθούν από τη θύελλα των συναισθημάτων τους, κάποια άλλα μάχονται να πετύχουν το στόχο τους ενώ άλλα λαχταρούν να εκπληρώσουν τις επιθυμίες τους. Θα καταφέρουν άραγε οι χαρακτήρες να δώσουν την αληθινή ευκαιρία στη ζωή τους; Θα αποδεσμευτούν από τις αλυσίδες του παρελθόντος ή θα απορροφηθούν από τις επιλογές τους; Και ποιος είναι, άραγε, ο ρόλος αυτού του πέμπτου προσώπου που κινείται ανάμεσά τους; Ένα έργο που περικλείει ανθρώπινες στιγμές, ουσιαστικά προβλήματα και καθημερινές καταστάσεις της ελληνικής κοινωνίας.

Συντελεστές /Σκηνοθεσία: Ελένη Κορακάκη -Body Music performer -Percussionist: Simone Mongelli /Θεατρολόγος: Ξένια Καλαντζή

Συμμετέχουν οι ηθοποιοί:  Ευθύμης Γεωργόπουλος, Λήδα Δουμουλιάκα, Simone Mongelli, Ελεάννα Παναγουλέα, Νίκος Παντελίδης, Μάνος Παπαδάς

Διάρκεια: 50’

20.00 – Κεντρική Σκηνή

Το προξενιό της Αντιγόνης του Βασίλη Ζιώγα

Ο μοναχικός και συνεσταλμένος δάσκαλος  ξεπερνά τις αναστολές του με την βοήθεια του έμπειρου προξενητή και πάει επιτέλους να γνωρίσει την νύφη. Την Αντιγόνη. Θα βρεθεί ανάμεσα στην πολυπληθή και πολύβο(υ)η οικογένεια της. Εκείνη σιωπηλή, ακίνητη, σκεπασμένη με πέπλο, αινιγματική και απόμακρη θα του ξυπνήσει βαθιά ερωτικά συναισθήματα που ήταν για χρόνια κρυμμένα κάτω από το βάρος της πληκτικής ζωής του. Όμως η Αντιγόνη αρνείται να μιλήσει. Γιατί παραμένει πεισματικά βουβή; Γιατί δεν αποκαλύπτει το πρόσωπό της, παρά τις παρακλήσεις του υποψήφιου γαμπρού; Το μυστήριο, τραυματικό και γοητευτικό στέκεται σαν αντίδοτο στην χρόνια μοναξιά του. Η αποκάλυψη θα ματαιώσει κάθε ελπίδα πραγματικής ζωής. Ένα κωμικοτραγικό παράλογο θρίλερ  για τα ζωτικά ψεύδη, τα ανεπούλωτα πένθη, τους αδυσώπητους άηχους πόνους που ακρωτηριάζουν την ζωή μας.

Συντελεστές: Σκηνοθεσία: Βασίλης Τζιώκας/ Βοηθός σκηνοθέτη: Ευθύμης Αντωνόπουλος /Κοστούμια – Σκηνικά – Μακιγιάζ: Ανδρονίκη Αβδελιώτη, Μάνος Παπαδάς

Συμμετέχουν οι ηθοποιοί: Ανδρονίκη Αβδελιώτη, Μαρία Νεφέλη Δούκα, Ιωάννα Παυλίδου, Ελένη Φερτίδη

Διάρκεια: 60 

21.30 – Κεντρική Σκηνή

Ποιος ανακάλυψε την Αμερική; της Χρύσας Σπηλιώτη

Η Καίτη και η Λίζα είναι πρώτες ξαδέρφες. Τις βλέπουμε μαζί από την τρυφερή ηλικία των οκτώ ετών να εξερευνούν τον κόσμο των μεγάλων. Ύστερα περνούν στην εφηβεία, μετά στην ενηλικίωση κι από κει, στο γήρας. Οι σχέσεις αλλάζουν, τα όνειρα γίνονται αναμνήσεις, μα κάθε τι αληθινό αντέχει και τελικά δε χάνεται. Στη σκηνή, οι δυο ηθοποιοί του έργου ενσαρκώνουν πρόσωπα που έχουν παίξει σημαντικό ρόλο για τα δυο κορίτσια· η μορφή της αυταρχικής μητέρας σημαδεύει την προσωπικότητα της κόρης, ενώ η παρουσία ενός άντρα συζύγου-εραστή, καθορίζει τη σχέση των δύο, ενήλικων πια, γυναικών.

Ένα ψυχογράφημα που με πολύ χιούμορ και ευαισθησία, παρουσιάζει την εξέλιξη δυο ανθρώπων που μεγάλωσαν μαζί και εν τέλει μπόρεσαν να διαφυλάξουν ό,τι η ζωή εκβιαστικά τούς είχε κλονίσει.

Συντελεστές

Σκηνοθεσία: Βίβιαν Παπαγεωργίου Μουσική:  Φραγκίσκος Κοντορούσης (ακορντεόν) Τραγούδι : Νίκος Ζιάζιαρης

Συμμετέχουν οι ηθοποιοί: Δήμητρα Σύρου, Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου

Διάρκεια: 60’

 

** Το πρόγραμμα με θέμα: Δημιουργία και καθιέρωση στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά του Φεστιβάλ «Η δυναμική του Ελληνικού Λόγου στο Θέατρο», πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Περιφερειακού Επιχειρησιακού προγράμματος «Αττική» (2014 – 2020) το οποίο συγχρηματοδοτείται  από το ευρωπαϊκό Ταμείο περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).